היום תחל חלוקת התפקידים בליכוד; קשיים במו"מ עם ימינה

אליהו גרין No Comments on היום תחל חלוקת התפקידים בליכוד; קשיים במו"מ עם ימינה

ראש הממשלה נתניהו יפגש עם שרי וחברי הכנסת של הליכוד ויחל בחלוקת התפקידים לקראת הקמת הממשלה | במקביל מתנהל מו"מ עם ימינה, בנט מסרב לכל הצעה ובליכוד שוקלים לפצל את ימינה | כל הפרטים

סיעת הליכוד צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרכבת הממשלה: ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו צפוי להיפגש היום (ראשון) עם חברי הכנסת ושרי המפלגה במטרה להתחיל בחלוקת התפקידים הקמת ממשלת האחדות.

במקביל, המשא ומתן בין הליכוד ויו"ר ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט – נתקל בקשיים. בימינה עומדים בדרישתם לקבל שני תפקידי שרים בכירים. הבוקר דווח בגל"צ כי בליכוד שוקלים לפצל את ימינה ולצרף לממשלה את השרים פרץ וסמוטריץ' ללא בנט ושקד.

אמש מסר גורם בליכוד כי ימינה קיבלה הצעה "סופר-נדיבה" כלשונו, שגדולה יותר מחלקה האלקטורלי. לדבריו, בליכוד הציעו לימינה את התפקידים הבאים: שר החינוך, שר ירושלים והתיישבות עם אחריות על השירות הלאומי, סגן שר ובנוסף וועדות בכנסת.

"לצערנו", מסר אותו גורם "בשל מאבקים פנימיים בנושא חלוקת תיקים בין ראשי המפלגה, ימינה דוחה כל הצעה". הגורם ציין גם, כי "בעת הזאת, ערב החלת ריבונות על יהודה ושומרון, לא להיכנס לממשלה תהיה חוסר אחריות כלפי המחנה הלאומי".

בתוך כך, העיתונאי יואב קרקובסקי בכאן 11 דיווח כי ‏חרף הביקורת של בג"ץ, בכחול לבן חידשו את דרישתם לחוקק את החוק הנורווגי המדלג שיאפשר לשרי המפלגה להתפטר מן הכנסת והבאים שייכנסו לכנסת אחריהם יהיו רק נציגי חוסן לישראל – וכך ידלגו על נציגי יש עתיד ותל"ם שנמצאים ברשימה.

חלוקת התיקים ב'כחול לבן' – בישראל היום דווח כי מסתמן שח"כ חילי טרופר ימונה בסוף לשר התרבות והספורט, בנוסף מסתמן בסוף כי האישה הבכירה במפלגה מיקי חיימוביץ' לא תמונה לשרה. מי שכן צפויה להתמנות לשרה היא ח"כ עומר ינקלביץ'. שר התקשורת המיועד הוא ח"כ יועז הנדל.



0 תגובות